BENGKEL PEMANTAPAN ORGANISASI


Muslimat menyanyikan lagu tema PAS


Penuh semangat dan serius, Kak Ju ketika memberi ucapan perasmian


Peserta khusyuk menghayati amanat Ketua DMP Tambun


'Tea break' - cafe baru yang selesa


Semangat juang Pn. Zamberudah takkan pernah pudar. Takbir!


Ceramah bermula



Setiausaha DMP Tambun menyampaikan ceramah


Tugas tidak mengenal jawatan, Ketua dan Naib DMP Tambun di meja pendaftaran


Ingatkan lepas sekolah takde ujian.. Ujian pemahaman PAS dan pilihanraya


Satu Bengkel Pemantapan Organisasi anjuran Lajnah Politik & Pemerkasaan Organisasi Dengan Kerjasama HALWA MTD Manjoi telah diadakan pada 25 Oktober 2009 (Ahad) bermula jam 8.30 pagi hingga 1.15 petang di Akademi Pertubuhan Islam Perak.

Seramai 50 orang peserta yang terdiri daripada pimpinan DMP Tambun, Jawatankuasa Muslimat Cawangan, AJK HALWA dan MTD telah hadir bagi mendengar taklimat dan ceramah berkaitan pilihanraya. Bengkel ini telah dirasmikan oleh Ketua DMP Tambun, Pn. Zuhairah Hj. Mohd. Ghazali yang mana antara ucapannya mengharapkan agar semua muslimat dapat menggunakan kesempatan bengkel ini sebaik-baiknya dengan memahami maklumat pilihanraya dan mengemukakan soalan yang berkaitan. Selain itu Pn. Zuhairah atau Kak Ju juga mengharapkan agar muslimat cawangan dapat memulakan kerja pilihanraya dari sekarang.

Ceramah telah disampaikan oleh Setiausaha DMP Tambun sendiri, Pn. Carmila Bt Nan dan Timbalan DMP Tambun, Pn. Salbiah Bt Din.

Diharapkan semua peserta mendapat input sebaiknya dari bengkel yang telah diadakan dan dapat membawa maklumat berguna kepada muslimat cawangan masing-masing bagi menghadapi pilihanraya akan datang.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Ulasan Anda....