JAMUAN SAMBUTAN HARI RAYA CAWANGAN TAMAN HIBURAN MERIAH


Muslimat Cawangan bergambar kenangan bersama Ketua DMP Tambun, Pn. Zuhairah dan Timbalan Ketua DMP, Pn. Salbiah bersama hadiah kemenangan Johan Gerai Keseluruhan


Kelihatan kesibukan muslimat menyediakan juadah


Antara orang buta yang hadir


Saudara Khir Faizal, Setiausaha Kawasan turut hadir bersama Ketua Cawangan Taman Hiburan, Saudara Hj. Roslan


Gerai Kak Tun Rojak Buah - memenangi gerai tercantik


Sumbangan kepada orang buta disampaikan oleh Ketua Cawangan


Alhamdulillah, JAMUAN SAMBUTAN HARI RAYA CAWANGAN TAMAN HIBURAN pada 10 Oktober 2009 (Sabtu) telah berlangsung dengan meriah walaupun hujan turun mencurah-curah di Surau Al-Jamaiyyah taman Hiburan. Hampir 500 orang penduduk sekitar Taman Hiburan telah turun bersama-sama menikmati jamuan Hari Raya yang telah disediakan mengikut gerai masing-masing seperti Gerai Nasi Himpit dari Muslimat Cawangan, Gerai Lemang dari Muslimin Cawangan, Gerai Nasi Bukhari, Gerai Rojak, Mee Dila dari orang perseorangan yang telah sudi menaja jamuan tersebut.

Cawangan Taman Hiburan juga telah meraikan orang buta dari Batu 5 untuk menerima sumbangan. Bagi memeriahkan jamuan, pelbagai acara dan hadiah telah disediakan seperti cabutan bertuah untuk semua pengunjung bertuah. Cenderahati kepada AJK Surau dan penyumbang utama kepada Surau Al-Jamaiyyah, Taman Hiburan. Pertandingan gerai juga telah diadakan bagi memilih kategori tertentu. Gerai Muslimat Cawangan telah memenangi tempat pertama bagi kategori gerai berprestij dan ceria. Tahniah diucapkan.

Semoga jamuan diadakan dapat memupuk semangat silaturahim dan ukhuwah antara penduduk sekitar Taman Hiburan dan surau.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Ulasan Anda....